ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !!

ΣΤΟΙΧΗΜΑ


DELIVERAS

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ "ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ" ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΠΠΑ

 10€ για είσοδο ενός ατόμου στην επιτυχημένη κωμική παράσταση Μου Λες Αλήθεια; σε σκηνοθεσία Σπύρου Παπαδόπουλου, μια πανέξυπνη κωμωδία με θέμα την απιστία, με ένα εξαιρετικό καστ ηθοποιών (Σπύρος Παπαδόπουλος, Τάκης Παπαματθαίου, Βάνα Ραμπότα κ.ά), στο θέατρο Κάππα, αρχικής αξίας 20€ - Έκπτωση 50%!!
 10€ από 20€ για είσοδο ενός ατόμου στην πανέξυπνη κωμωδία του F.Zeller ''Μου λες αλήθεια;'' με τους Σπ.Παπαδόπουλο, Τ.Παπαματθαίου, Β.Ραμπότα κ.α. στο θέατρο Κάππα - έκπτωση 50%! 10€ για είσοδο ενός ατόμου στην επιτυχημένη κωμική παράσταση Μου Λες Αλήθεια; σε σκηνοθεσία Σπύρου Παπαδόπουλου, μια πανέξυπνη κωμωδία με θέμα την απιστία, με ένα εξαιρετικό καστ ηθοποιών (Σπύρος Παπαδόπουλος, Τάκης Παπαματθαίου, Βάνα Ραμπότα κ.ά), στο θέατρο Κάππα, αρχικής αξίας 20€ - Έκπτωση 50%!!
 Θέατρο Κάππα 'Μου λες αλήθεια;' - 2η χρονιά επιτυχίας! Θέατρο Κάππα: «Μου λες αλήθεια;» του Florian Zeller.

Δεν υπάρχουν σχόλια: